Tiptronic girkasse til Audi og VW 2.8 quattro

Anbefalte innlegg

Selger her en brukt girkasse. Girkassen ble solgt av NBS som overhalt byttekasse i 2008. Ble da montert i en VW passat som gikk ca 30000 km før den ble kondemdert i 2010 etter påkjørsel bakfra/siden. Jeg prøvekjørte bilen før kassen den ble demontert, og girkassen virket helt fint da. Har stått lagret innendørs side 2010

 

Gir kasse kode ECB

Hvis man har en annen girkasse kode fra før, må man bare bytte styreenheten også. Har styreenheten som passer til denne kassen, og denne selges for 500 kr

 

Etter det jeg forstår passer denne girkassen til de fleste Audi A4, A6 og VW Passat 1997-2005 med 2.8 motor og fierehjulstrekk.

 

Tenkte ca 4000 kr for kassen, men er noen av den oppfattning at dette er helt på jordet, er jeg åpen for å høre på fornuft :-)

 

 

Har også mellom aksling og differensial som jeg vil selge, disse er fra en Audi A6. Mellomakslingen er i meget bra stand, bilen den kom fra hadde nettopp fått den byttet når den møtte sin skjebne i form av en hjullaster.

 

96_174077848.jpg

96_1140674356.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åpen for bud på denne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.