#1 Skrevet Oktober 26, 2013 Selger her en brukt girkasse. Girkassen ble solgt av NBS som overhalt byttekasse i 2008. Ble da montert i en VW passat som gikk ca 30000 km før den ble kondemdert i 2010 etter påkjørsel bakfra/siden. Jeg prøvekjørte bilen før kassen den ble demontert, og girkassen virket helt fint da. Har stått lagret innendørs side 2010 Gir kasse kode ECB Hvis man har en annen girkasse kode fra før, må man bare bytte styreenheten også. Har styreenheten som passer til denne kassen, og denne selges for 500 kr Etter det jeg forstår passer denne girkassen til de fleste Audi A4, A6 og VW Passat 1997-2005 med 2.8 motor og fierehjulstrekk. Tenkte ca 4000 kr for kassen, men er noen av den oppfattning at dette er helt på jordet, er jeg åpen for å høre på fornuft :-) Har også mellom aksling og differensial som jeg vil selge, disse er fra en Audi A6. Mellomakslingen er i meget bra stand, bilen den kom fra hadde nettopp fått den byttet når den møtte sin skjebne i form av en hjullaster. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2013 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2014 Åpen for bud på denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2014 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...