1987 Golf II GT, 133.000 èn eier i 25 år! Meget god stand.

Anbefalte innlegg

Da blir jeg dessverre nødt til å selge min fine 87 GT grunnet plassmangel.

 

Slenger ut teksten fra finn annonsen jeg la ut akkurat. Flere bilder der:

 

Helt original og meget velholdt Golf GT som kun er vinterkjørt èn sesong siden bilen ble kjøpt ny i 1987.

 

Bilen er eid av samme eldre dame i alle år og jeg tok over denne når hun sluttet å kjøre bil i 2012.

 

Bilen bærer preg av å ha blitt tatt meget godt vare på hele sitt liv, og har utrolig nok vært inne på samme VW verksted i Førde hvert år siden ny. (se bilder fra servicehefte).

 

Kjørt med setetrekk i alle år, ingen slitasje på seter eller interiøret forøvrig.

 

Helt minimalt med rust, kun noen små overflate flekker utvendig på dør og bakluke.

 

Nytt batteri, skiver og klosser samt foringer byttet i forbindelse med EU kontroll.

Bilen er nå EU godkjent frem til 30.09.2015 og i meget god teknisk stand.

 

Veldig morsom og pålitelig bil som er utrolig tight å fin å kjøre. Original (og tett) takluke og hengerfeste.

 

Gode vinterdekk på originale VW stålfelger. 2 andre felgsett kan også følge med.

 

Selges grunnet plassmangel til noen som kan ta godt vare på den i årene fremover.

 

Pris: hbo: 15.530.- ink omreg.

Står i Tønsberg

 

link:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44835161&editAd=true

 

DSCN3220c.jpg

DSCN3223c.jpg

DSCN3201c.jpg

DSCN3204c.jpg

DSCN3205c.jpg

DSCN3218c.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.