#1 Skrevet Oktober 26, 2013 (endret) Kjøpte i fjor høst en S4 som hadde stått avskilles i 3 år pga tap av kompresjon på den ene sylinderen. Forrige eier hadde plukket ut motor og girkasse, samt startet på noen utbedringer inne i bilen. Siden jeg innser at garasjen jeg skulle bygge til å ha dette prosjektet i blir utsatt i alle fall to år til så vurderer jeg å selge unna hele prosjektet. Bilen skal være mer eller mindre komplett, og jeg har kjøpt en "ny" motor til den. Denne skal ha gått ca 186000 km og er komplett med manifolder, turbo ol. Har også motoren som fulgte bilen, denne har en skade på den ene sylinderen og det ene stempelet. Har en 5 trinns kasse som fulgte bilen, samt en 6 trinns kasse som fulgte motoren jeg kjøpte til. Står 3" komplett rustfritt eksosanlegg på bilen som ser rimelig strøkent ut. Prosjektet selges helst komplett for 20 000,- men delesalg kan vurderes om jeg blir kvitt det meste slik at det ikke ligger her og tar opp plass Kontakt på PM eller svar i tråden ved interesse. [ATTACH=CONFIG]207610[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2013 Kor denne står? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2013 Kor denne står? Rett utenfor huset her Aure kommune, nordmøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2013 Avant lr ? Årsmod ? Ufo bremser ? Hvilket interiør et det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 26, 2013 Avant lr ? Årsmod ? Ufo bremser ? Hvilket interiør et det ? Det er avant ja, 92 modell første gang registrert i Norge i 95. Bilen har det lys grå interiøret, men setene hadde han solgt.. jeg har sort S4 skinnseter i 100en min som kan følge med bilen eventuelt. Ufo er det nok ja dessverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 27, 2013 Jeg er interessert i eksosen... Selge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 27, 2013 Jeg er interessert i eksosen...Selge? Har notert meg interessen i tilfelle det ikke blir solgt komplett prosjekt. Har en som er interessert i å kjøpe alt, så jeg får se om det blir noe av den handelen først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 27, 2013 Hvordan er bilen karosserimessig? bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 28, 2013 Også interessert i eksosen ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 28, 2013 Hvordan er bilen karosserimessig? bilder? Den er ikke så ille i karosseriet, men har noe smårust på de kjente plassene, og noen små bulker. Panseret er mattere enn resten av bilen. Skal prøve å få tatt bilder i løpet av dagen eller i morra. - - - Updated - - - Også interessert i eksosen ! Notert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 28, 2013 noe som mangler for og få bilen oppe å gå/starte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 29, 2013 noe som mangler for og få bilen oppe å gå/starte? Alt av deler skal være med så vidt jeg vet, så det eneste som mangler er å sette det sammen Så meldinga di i morrest, førstemann med penger og biltralle får den med seg hjem for å si det sånn Mulig jeg beholder den ødelagte motoren. Det følger med en som fungerer så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 29, 2013 Sliter veldig med å få lagt inn vedlegg her plutselig.. Men jeg prøver igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 29, 2013 Svarer du på melding da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 29, 2013 Interiøret. Speedometer ol. følger med, det er bare ikke i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 31, 2013 Da ser det ut til at denne er solgt og blir plukket opp i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 1, 2013 Mulig å kontakte kjøper for å sjekke muligheten for å handle deler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 2, 2013 Det kan han sikkert svare på selv, Halvard har jo svart i denne tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 2, 2013 Må se over hva jeg har av deler først tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 5, 2013 Har du fått sett over delene? Eksos? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...