#1 Skrevet Oktober 27, 2013 (endret) 12345 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2013 Hva er feilmelding? Høres ut som sensor i girkassa er gåen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2013 Feilmelding på Olje sensor. Kjøpte bilen på fredag, og selger mente det var noe som måtte loddes bakom speedo. Du som har sjekka med vagcom, eller selger? I mitt hode virker det rart at det må loddes noe bak på instrumentet på en såpass ny bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2013 Jeg har ikke undersøkt med vagcom. Vet ikke om han har gjort det heller. Han hadde vært i kontakt med hamax(?) eller noe. Anbefaler å ta en sjekk. Om du ikke har vagcom selv finnes det vel klubbmedlemmer i området som har det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 27, 2013 Anbefaler å ta en sjekk. Om du ikke har vagcom selv finnes det vel klubbmedlemmer i området som har det. Ja, da bør jeg få gjort det. Kan det være sensor på kassen som gjør det rett og slett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 27, 2013 Ja, denne sensoren røk på på min b5 (regner med at føleren er bortimot lik). Der var speedometer og km dødt. Bytta føler og alt OK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 27, 2013 Ja, denne sensoren røk på på min b5 (regner med at føleren er bortimot lik).Der var speedometer og km dødt. Bytta føler og alt OK Okei. Får håpe det kan være det samme her da. Var det en dyr del? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 27, 2013 Ohh, det husker jeg ikke helt. 3-4-500 kr ellernoe tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 29, 2013 Ohh, det husker jeg ikke helt. 3-4-500 kr ellernoe tenker jeg. Okei, mye jobb og bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...