#1 Skrevet Oktober 27, 2013 litt trøbbel med turbo eller n75 eller luftmengdemåler som er gåen det er så att bilen slutter å dra slår av teninga så blir den bra igjen. kommer ikke noe unormal røyk fra bilen heller. om det er n75 ventil så ser jeg att det 3 forskjellig ventiler? er det noe stor forskjell på ventilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2013 Se her. http://forum.vacn.no/showthread.php?263382-På-jakt-etter-OEM-nummer-på-N75-ventil&p=2858774&viewfull=1#post2858774 Få tatt en diagnosetest med Vag-Com. Da er det lettere å finne/utelukke feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2013 kan jo si att den har kuttet kun når den er varm og etter starter og stopp, det er da den har kuttet så har jeg skrud av tenninga på bilen så er den fin? den har gjort det noen ganger bare. må vel se om jeg får ta en vag com test på den om det kommer opp noe da. kommer ikke noe feilmelding på bilen når det skjer heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...