Hvordan bytte skiltlys lamper?

Anbefalte innlegg

Skal skifte skiltlys lamper på min A4 b5 avant. Finnes det en enkel måte å gjør dette på? eller må jeg ta av dørtrekket på bakluka?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at det er 2 skruer som holder fast plastet over skiltet. skru dem av så kan du bytte;) bytter begge pærene på 5min =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at det er 2 skruer som holder fast plastet over skiltet. skru dem av så kan du bytte;) bytter begge pærene på 5min =)

ikke pærer, men hele lampa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

To skruer, så følger hele lampa med ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

To skruer, så følger hele lampa med ut.

nei det gjør den ikke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er likt som på b6 så skal de følge med ut når man tar ut skruene. eneste man oppnår ved og demontere bagasjeluka er att man kan demontere hele den lista som lyktene sitter i.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er likt som på b6 så skal de følge med ut når man tar ut skruene. eneste man oppnår ved og demontere bagasjeluka er att man kan demontere hele den lista som lyktene sitter i.

når jeg tar ut skruene så følger kun glasset med og lampa sitter igjen. den lye lampa har noen klips ser jeg, men dem sitter sån till att dem blit gjemt bak lykta så ser ut til att jeg må ta av trekket i døra for å demontere den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når jeg tar ut skruene så følger kun glasset med og lampa sitter igjen. den lye lampa har noen klips ser jeg, men dem sitter sån till att dem blit gjemt bak lykta så ser ut til att jeg må ta av trekket i døra for å demontere den

Du må ikke ta av noe trekk nei.. :)

Fjern skilt/skiltplate

skru ut de 2 skruene, da følger "glasset" med ut, så er det bare selve pære holderen som sitter igjen.

denne er det bare å vippe opp med en liten fllatrekker så spretter den ut.

Gjort på 10minutter :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke til å motere på nye lamper så reiste en tur på møller og der fikk jeg beskjed om att jeg måtte av med dørtrekket og løsne på lista som lampa sitter på

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke til å motere på nye lamper så reiste en tur på møller og der fikk jeg beskjed om att jeg måtte av med dørtrekket og løsne på lista som lampa sitter på

Da må noe ha kilt seg fast inni der..

jeg bytta mine 2 på avanten for 1mnd siden og det er bare å skru av skruene og dra ut lykta normalt sett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må noe ha kilt seg fast inni der..

jeg bytta mine 2 på avanten for 1mnd siden og det er bare å skru av skruene og dra ut lykta normalt sett

Har fått ut de gamle. Men for å sette i nye så måtte jeg av med trekket

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått ut de gamle. Men for å sette i nye så måtte jeg av med trekket

Da har du fått feil lamper, de nye skal bare dyttes inn på samme måte som de gamle ble tatt ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har du fått feil lamper, de nye skal bare dyttes inn på samme måte som de gamle ble tatt ut.

Har rett lamper ja. Møller hadde bilen inne å så på den. Dem sa att jeg måtte av med trekket, men gadd ikke å betale for det så sa jeg gjør det selv. Men jeg har facelift da vis det har noe å si. Vet det er forskjell på lampa på dem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg måtte også av med trekket og lista.. Fikk den av, men ikke på igjen :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det er andre plugger på facelift men mente da at lampa skal være lik.. men mulig jeg tar feil :)

på pre-face er det bare å ta ut å dytte inn ihvertfall, forøvrig helt likt på sedanen min også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.