Delenummer S5 tåkelys griller sort optic

Anbefalte innlegg

Noen som kan finne delenummer på sort optic tåkelys deksler til Audi S5 2008-2011 modell

 

Slik som bildet viser

Skjermbilde2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekslene er vel like på A5 og S5. For å få sort optikk er det billigste å bare skifte ut ringene. Jeg tok den dyre utveien da jeg ikke visste at man også kan kjøpe kun ringene :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekslene er vel like på A5 og S5. For å få sort optikk er det billigste å bare skifte ut ringene. Jeg tok den dyre utveien da jeg ikke visste at man også kan kjøpe kun ringene :P

 

Ja de er jo like på A5 s-line (som jeg har) og S5 ... men jeg har kjøpt sort optic S5 grill og tåkelysdekslene som sitter på er ikke helt pene , ene er lakkert blank svart og andre er matt .... så det blir nok den dyre varianten på meg også for å få det strøkent :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja de er jo like på A5 s-line (som jeg har) og S5 ... men jeg har kjøpt sort optic S5 grill og tåkelysdekslene som sitter på er ikke helt pene , ene er lakkert blank svart og andre er matt .... så det blir nok den dyre varianten på meg også for å få det strøkent :)

 

Jeg skjønner. Det koster ikke all verden, mener jeg betalte omlag 1200,- for begge inklusive rabatt hos Møller. Dette var riktignok til B8 A4 men tror ikke prisen er så ulik. Tror nok Kovac brødrene her inne fikser det til en fin pris :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner. Det koster ikke all verden, mener jeg betalte omlag 1200,- for begge inklusive rabatt hos Møller. Dette var riktignok til B8 A4 men tror ikke prisen er så ulik. Tror nok Kovac brødrene her inne fikser det til en fin pris :)

 

Da er deler bestillt av Møller :) kom på hele 901,- inkl medlemsrabatt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.