#1 Skrevet Oktober 28, 2013 Noen som kan finne delenummer på sort optic tåkelys deksler til Audi S5 2008-2011 modell Slik som bildet viser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2013 Black optic fog light trim Left: 8T0 853 101 3FZ Black optic fog light trim Right: 8T0 853 102 3FZ Forøvrig mer her: http://www.a5oc.com/forums/a5-s5-topics/10230-comprehensive-part-numbers-list.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2013 Black optic fog light trim Left: 8T0 853 101 3FZBlack optic fog light trim Right: 8T0 853 102 3FZ Forøvrig mer her: http://www.a5oc.com/forums/a5-s5-topics/10230-comprehensive-part-numbers-list.html Takker.... men er dette komplette covere eller er dette kun de sorte ringene i stedet for chrom ??? noen som kan verifisere ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2013 Dekslene er vel like på A5 og S5. For å få sort optikk er det billigste å bare skifte ut ringene. Jeg tok den dyre utveien da jeg ikke visste at man også kan kjøpe kun ringene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2013 Dekslene er vel like på A5 og S5. For å få sort optikk er det billigste å bare skifte ut ringene. Jeg tok den dyre utveien da jeg ikke visste at man også kan kjøpe kun ringene Ja de er jo like på A5 s-line (som jeg har) og S5 ... men jeg har kjøpt sort optic S5 grill og tåkelysdekslene som sitter på er ikke helt pene , ene er lakkert blank svart og andre er matt .... så det blir nok den dyre varianten på meg også for å få det strøkent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 28, 2013 Ja de er jo like på A5 s-line (som jeg har) og S5 ... men jeg har kjøpt sort optic S5 grill og tåkelysdekslene som sitter på er ikke helt pene , ene er lakkert blank svart og andre er matt .... så det blir nok den dyre varianten på meg også for å få det strøkent Jeg skjønner. Det koster ikke all verden, mener jeg betalte omlag 1200,- for begge inklusive rabatt hos Møller. Dette var riktignok til B8 A4 men tror ikke prisen er så ulik. Tror nok Kovac brødrene her inne fikser det til en fin pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 29, 2013 Jeg skjønner. Det koster ikke all verden, mener jeg betalte omlag 1200,- for begge inklusive rabatt hos Møller. Dette var riktignok til B8 A4 men tror ikke prisen er så ulik. Tror nok Kovac brødrene her inne fikser det til en fin pris Da er deler bestillt av Møller kom på hele 901,- inkl medlemsrabatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...