#1 Skrevet Oktober 28, 2013 (endret) Da var det aller meste fra motoren solgt Carbondeksler 2000 ,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2013 Pakkepris på fuel rail, dyser, trykk rør, y-rør og gasspsjeld ? send på pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2013 Opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2013 har ikke henta delene enda så mulig det er rette røra du har sendt til meg eller så har det blitt en misfortåelse mellom oss :-) men er trykk røra fra turbo jeg trenger, :-) og ser de står som ikke solgt enda, for de orginale forran motoren får jeg vel brukt med rs4 turboene uansett :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2013 Haha, jeg leste bare trykkrør og regnte med det var de Men vi kan jo få til noe for Audun Hage ville ha de foran motoren så hvis han fortsatt er interessert kan kanskje du sende de til han også sender jeg de du vil ha til deg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2013 Hadde vert bra ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 15, 2013 Jeg er også intresert i de røret i front av motoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 15, 2013 Er nok lovet bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 18, 2013 Du har vell ikke bensinpumpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 18, 2013 Desverre ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 29, 2013 Åppat ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 1, 2013 Åppat ! Pris på turboer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 1, 2013 Har igrunn ikke satt noe pris. Men skal ikke ha så mye for de. Har vært noen interesserte, men ingen har gitt noe bud enda Bare å sende bud på pm så blir vi nok enige om noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 17, 2013 Da gjensto bare carbondeksler og ødelagte topper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 29, 2013 heisann ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 3, 2014 byr 600,- for dekslene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 3, 2014 Notert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 3, 2014 da byr i allefall jeg 650,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 3, 2014 Notert. Keep it coming 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 3, 2014 Notert. Keep it coming Byr 1000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 3, 2014 Også notert Vet ikke hvor lenge budrunden skal gå. Ønsker igrunn noe mer men vi sier den går til søndag klokka 21.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 5, 2014 1100.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 5, 2014 1250 nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 5, 2014 1500.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 5, 2014 Christer la inn bud på dekslene pluss noen andre deler jeg har liggende og fikk samlepris så da er disse solgt Beklager å måtte stoppe budrunden ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...