#1 Skrevet Oktober 29, 2013 Skulle hatt til en vettug penge. Trenger bare fjærbeinet. Ikke bremser, fjær osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2013 Kan ikke friste med s6 fjærbein der da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2013 Har til 200 20v , har jeg forstått det riktig så er s4 ufo og 200 ufo fjærbein like. Kom med bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2013 Kan ikke friste med s6 fjærbein der da? Nei, dessverre da jeg har brand new UFO skiver på de gamle fjærbeina. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2013 Har til 200 20v , har jeg forstått det riktig så er s4 ufo og 200 ufo fjærbein like. Kom med bud. Noterer deg. Håper dog det dukker opp noe nærmere. Går ikke akkurat ann å sende slike tunge greier i posten. -.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 29, 2013 Noterer deg. Håper dog det dukker opp noe nærmere. Går ikke akkurat ann å sende slike tunge greier i posten. -.- Allt går, men du må sikkert betale mer i frakt enn for fjærbeina 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 3, 2013 Skaffet 2stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...