#1 Skrevet Oktober 29, 2013 Noen som har handlet herfra? Lyktene har jo bosch nr men virker litt "billige" selv om det er mere enn dyrt nok De virker da også så blanke, er de sånn når de er nye? da er det kansje på tide med nye http://www.ebay.com/itm/AUDI-A8-D2-Scheinwerfer-Links-1998-Neu-Xenon-D2S-OVP-/330613716861?pt=DE_Autoteile&hash=item4cfa1cf77d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2013 Kjøpte noen Depo lykter fra ebay for slikk og ingenting, funker fint de den dag idag Har også kjøpt noen lykter til en Mercedes for ca samme summen, og de lyser enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2013 Noen som har handlet herfra? Lyktene har jo bosch nr men virker litt "billige" selv om det er mere enn dyrt nok De virker da også så blanke, er de sånn når de er nye? da er det kansje på tide med nye http://www.ebay.com/itm/AUDI-A8-D2-Scheinwerfer-Links-1998-Neu-Xenon-D2S-OVP-/330613716861?pt=DE_Autoteile&hash=item4cfa1cf77d Det er vel også bare venstre lykt...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2013 Kjøpte noen Depo lykter fra ebay for slikk og ingenting, funker fint de den dag idag Har også kjøpt noen lykter til en Mercedes for ca samme summen, og de lyser enda. Ok, det er jo flott 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2013 Det er vel også bare venstre lykt...... Ja, denne selgeren har begge to i shoppen sin, i separate auksjoner, han har også bi-xenonlyktene til en litt høyere pris, vurderte å oppgradere til bi-xenon men vet ikke om det blir noe bedre, ei heller vet jeg om det er plug and play i de gamle lyktene mine er det xenon nærlyset som er dårlig, langlysa som er halogen er bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 29, 2013 Tingen er at det er sjelden at disse Taiwaneserne (Depo) og lignende lager Xenon-lykter, disse kommer som regel bare som OEM-lykter (i dette tilfellet Automotive Lighting - AL). Prisen ser riktig ut den, det er jo bare her i Norge at xenon-lykter koster 10.000 kroner pr.stk. over disk. i de gamle lyktene mine er det xenon nærlyset som er dårlig, langlysa som er halogen er bra Du kan jo prøve det samme som jeg nå har lagt inn bestilling på, og som andre i klubben har vært godt fornøyd med, nemlig nykrommet reflektor. Sjekk Finn-linken under: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44501215&editAd=true Prisen til min Ford er 1200 kr for begge reflektorer, du må gjøre jobben med å skifte dem selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 29, 2013 Tingen er at det er sjelden at disse Taiwaneserne (Depo) og lignende lager Xenon-lykter, disse kommer som regel bare som OEM-lykter (i dette tilfellet Automotive Lighting - AL). Prisen ser riktig ut den, det er jo bare her i Norge at xenon-lykter koster 10.000 kroner pr.stk. over disk. Du kan jo prøve det samme som jeg nå har lagt inn bestilling på, og som andre i klubben har vært godt fornøyd med, nemlig nykrommet reflektor. Sjekk Finn-linken under: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44501215&editAd=true Prisen til min Ford er 1200 kr for begge reflektorer, du må gjøre jobben med å skifte dem selv. Ikke så dumt det der Per, Jeg tror ikke 10.000 rekker heller, mulig reflektorene mine ikke er 100% men de ser bra ut etter en vask, problemet ligger helst i plastglassene forran, de har en million små hakk etter steinsprut, Prøvde å buffe de opp, men det ble bare verre, alle hakkene glinset opp å ble større, Gikk på med grit 1500 til hakkene ble borte på et lite omeråde for så å buffe opp igjenn, da ble det ganske bra, men for en jobb da gitt Jeg får kjøre med de sånn til jeg har råd til nye fra denne karen på ebay Men hva med dual xenon vs enkel på D2 chassiet? Noen erfaringer her på forumet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 29, 2013 start med 400 papir og jobb deg oppover til 2000 papir, for så å polere i 2-3 steg, da blir glasset som nytt utvendig Lyktene mine var også sykt møkkete på innsiden, og det er en dritt jobb å gjøre rent uten å splitte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 29, 2013 start med 400 papir og jobb deg oppover til 2000 papir, for så å polere i 2-3 steg, da blir glasset som nytt utvendig Lyktene mine var også sykt møkkete på innsiden, og det er en dritt jobb å gjøre rent uten å splitte Har rett å slett ikke tolmod til poleringsbiten, sikkert ikke skills heller, Kunne kansje greid det hvis alle stegene var med maskin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 5, 2013 Du kan jo prøve det samme som jeg nå har lagt inn bestilling på, og som andre i klubben har vært godt fornøyd med, nemlig nykrommet reflektor. Sjekk Finn-linken under: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44501215&editAd=true Prisen til min Ford er 1200 kr for begge reflektorer, du må gjøre jobben med å skifte dem selv. Du må ikke gjøre jobben med å skifte dem selv De regenerere også hele lampe som er limt permanent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...