#1 Skrevet Mai 24, 2005 Siden jeg reiser til Våler i helga, og regner med at skiltplater er tilgjengelige, kan jeg ta opp en bestilling. Oppgi også om platene ønskes til eldre eller moderne skilt. Hvem vil ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2005 Jeg vil ha 2 stk. Ny type skilt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2005 Jeg vil gjerne ha 2stk til gammel type skilt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2005 Vil gjerne ha 2 stk for skilt type ny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2005 uhm? Hvordan ser jeg om det er "ny" eller "gammel" type skilt jeg har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2005 uhm? Hvordan ser jeg om det er "ny" eller "gammel" type skilt jeg har? Bare å sammenligne skiltene dine med en nybil det, ser fort forskjell. De nye skiltene kom for 2-3 år siden, og har mere firkantede tall/bokstaver enn de gamle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 25, 2005 Da har jeg gamle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 20, 2005 Ble det noe av disse skiltplatene Oddbjørn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 20, 2005 Sannsynligvis ikke, da jeg hørte rykter om at det ikke var så veldig mye skiltplater med til Våler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 20, 2005 Samtlige lokallagsledere skal nå ha mottatt en bunke med skiltplater, både ny og gammel type. Så nå skal det være mulig å kontakte din lokallagsleder for å få disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 20, 2005 Molde bestillte opp så mye at det skulle bli til overs også til oss. Skal kontakte Per S og høre hvordan det gikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 20, 2005 Molde bestillte opp så mye at det skulle bli til overs også til oss. Skal kontakte Per S og høre hvordan det gikk. Det stemmer. Bestillingen jeg fikk fra Molde var en fellesbestilling for dere og Molde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 20, 2005 Ok, da regner vi med at det blir en ordning på det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 22, 2005 skiltplater.... ja takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 22, 2005 Om noen skal til Molde kan de ta kontakt med Per Håkon, slik at de kan ta med seg en del plater også til oss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 22, 2005 I Fix Tomorrow 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 1, 2005 Jeg har 2stk ubrukte nytype skiltplater liggende.. Noen som har gammeltypen å selge/bytte? (Sto ingenting på web-shop'en at de var til nytypen skilt ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...