#1 Skrevet Oktober 29, 2013 Rydder å prøver å få unna litt. Er litt usikker på hvilken modell de passer på, men mener å huske at det ene passer til 2002 golf/audi/seat/Skoda og det andre er 1998 golf seat osv Rett meg om jeg tar feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2013 Rydder å prøver å få unna litt. Er litt usikker på hvilken modell de passer på, men mener å huske at det ene passer til 2002 golf/audi/seat/Skoda og det andre er 1998 golf seat osvRett meg om jeg tar feil Trur du at de passer 3bg?, noe navn på dette? Begge er like? Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2013 om du er sikker på at det andre takstativet er til golf 4,så kjøper jeg det,om du kan sende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2013 Disse passer ikke biler med rails, ang golf hvordan feste anordning har du, små luker som vippes opp på taket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2013 er nok ingen luker som kan åpnes på taket,bortsett fra takluka:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...