#1 Skrevet Oktober 29, 2013 Er til en Passat 3b/3bg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2013 Ligner på min, husker ikke navnet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2013 Ja, syns den var litt lik din Kjøpt meg 3b 1,9 tdi nå Kim Alt bra oppe i Nord? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2013 Ja så du hadde kjøpt det, joda går bra her oppe, er jo ikke samme bil miljøet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2013 Det tror jeg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2013 Caractere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 30, 2013 Det er ikke caractere vinge. Caractere vingen ligger mer inn mot bakluka og her ikkje slik stor gleppe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 30, 2013 Vet det ikke er Caractere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 30, 2013 Ligner på ABT som jeg har, men den går mer flush med taket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 30, 2013 Ja, har sett den du har. Er å som Kim sier. Veldig lik hans. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 30, 2013 (endret) kan det være no slikt? Mener denne og den du henviser til, er ganske like som jeg hadde på min bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 31, 2013 kan det være no slikt? [ATTACH=CONFIG]207696[/ATTACH] Mener denne og den du henviser til, er ganske like som jeg hadde på min bil... [ATTACH=CONFIG]207697[/ATTACH] Den så ganske lik ut ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 9, 2013 Tror kanskje det er en votex kopi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 9, 2013 Votex spoileren er bare en liten list bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 9, 2013 Caractere vingen ligger helt inntil bakluken og plant med taket på oversiden Bakrutevisker kommer i konflikt (subber) med denne vingen om den ikke monteres 100% rett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 9, 2013 Okay Om caractere kommer i konflikt er ikke det så farlig Restene av viskeren skal uansett byttes med glasspropp Bare få tak i ei ny bakluke først. Ingen som vet om ei bakluke til 3b i lc9z vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...