Anbefalte innlegg

Er på jakt etter litt diverse til Golfen min:

 

- Tidsriktig radio

- OEM baklykter

 

Delene må være i god stand.

 

Morten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har muligens blinklys til frontfanger og blinklys til fremskjermer.Jeg kan sjekke tilstand på de iløpet av helga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. Kor e tråden til bilen da Morten? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har muligens blinklys til frontfanger og blinklys til fremskjermer.Jeg kan sjekke tilstand på de iløpet av helga.

 

Har fått tak i blinklys Andreas. :)

 

 

Hmm. Kor e tråden til bilen da Morten? :)

 

Får se om det blir noen tråd. Bilen skal utover mot dine trakter på vinterlagring når eg kommer hjem, så skjer nok ikke mye med den før til våren igjen. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ett sett med baklamper fra en 83 GTD som er i god stand om jeg ikke husker helt feil. kan sjekke disse i morgen om det er av interesse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ett sett med baklamper fra en 83 GTD som er i god stand om jeg ikke husker helt feil. kan sjekke disse i morgen om det er av interesse

 

Gjerne det. Send gjerne bilder av tilstand.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

disse var hele og fine i mine øyne ihvertfall, var litt hvit lakk på plasten på den ene men tror dette er lett å få bort. kan ta bilder om ønskelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.