#1 Skrevet Oktober 30, 2013 Må ha radio til "ny" bilen min, nærmere bestemt en Audi Concert I (for deg som er i tvil, dette er den gamle singel din radioen med kasett spiller og stor dreie knapp midt på) Har du en liggende som er hel og virker, ta kontakt med meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2013 Jeg har liggende. Den virker dessverre visst ikke, ukjent grunn. Men kan få den BILLIG om du er interessert i og teste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2013 Jeg har liggende. Den virker dessverre visst ikke, ukjent grunn. Men kan få den BILLIG om du er interessert i og teste. Takk for tilbudet, men venter til det dukker opp en som virker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 15, 2013 Jeg har en med kranglete volumratt, vet ikke om det er enkelt å fikse eller ikke. Tror du får repkit til det på ebay for en billig penge. PM hvis du er interessert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...