#1 Skrevet Oktober 30, 2013 Har et kult sportsratt som satt i min gamle gti. rattet var veldig slitt men har hatt det hos Poleringskongen for og pusse det opp. så det er så si "nytt". legger ved noe bilder av det. noen som har litt mere peiling kan kanskje si hva det heter. tenker at prisen på dette blir 2500,-/bud tlf. 92855616 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2013 Det er Golf 2 GTI 16V? Har du Tüv papirer på Boss og rattet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2013 Dette er ikke et originalratt, men et ettermarkedsratt fra det glade 80-tallet. Regner med dere begge er klare over det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2013 (endret) Golf 2 gti ja. boss sitter på. tuv har jeg ikke på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2013 Jan Tore: Ja, jeg kjenner til det Jonas: Må ha papirer for å kunne bruke det ved visning av bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2013 hm. ja det veit ikke jeg noe om. ratter satt nå i en 16v jeg hadde. så heller ikke noe papirer inni bilen. så har sikkert funket uten tuv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...