#1 Skrevet Oktober 30, 2013 Vifta går bare på høyeste hakk, død på 1, 2 og 3. Kjøpte derfor ny/brukt viftemotstand, men finner f... ikke ut hvor den skal sitte! Har nappet ned hanskerom, tatt ut vifta og sett bak radio/varmeapparat... Er jeg blind, eller har jeg fått feil del? 2008 Touran med manuell klima. Mostanden jeg har fått: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2013 det er sikkert denne du skal ha koster 500kr på møller og sitter rett vedsida av kupevifta under dashbord på passasjersida, byttes på 5 min. skiftet på ein golf v og touran er vel ganske lik. det du har fått veit eg ikkje kva er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2013 Den der fant jeg under dash-en ja! Da må jeg vel ha fått feil del... ser det står Touran 2007-> flere steder, men den er vel ratt til automatisk klima da?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2013 er nokk som kim sier, er et vanlig problem det der. mener delen heter reostat eller noe. er sjølve kretkorte som pleier å gå fyken grunna oppvarming og nedkjøling i lengre tid. ergo du får ingen motstand til angitt trinn du velger og får bare 0% eller 100% effekt på vifta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 2, 2013 Thanks, har allerede bestilt en slik på ebay til 90kr eller der omkring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...