#1 Skrevet Oktober 31, 2013 7.02@200.53, 7.05@202.18MPH / 1.141/ VAG Dragster / 4.2L 32V / Garrett GTX88mm / Methanol / 1675#s / Thanks for the props. I have to let everyone know how surprising the ABZ engine is. This engine is a junkyard engine with 100k miles on it. Stock aluminum bore (no hone), stock crank, stock heads (absolutely no port work), stock main bearings (because there are non available), stock composite head gaskets, stock oil pump, stock intake plenum, all from the original engine. I am sure I am leaving many factory parts out, but to answer the original question, we are out of fuel injector at around 1250 crank hp. This is the first guinea pig V8 engine, the next will have some more bells and whistles. Stay tuned. Thanks again everyone. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2013 Sinnsykt rått!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2013 Er vel noe forskjell på original motor og original innmat i motor. 1250hk er vel ikke originalt? Men taua avgårde gjorde det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2013 Er vel noe forskjell på original motor og original innmat i motor. 1250hk er vel ikke originalt? Men taua avgårde gjorde det! Ja, viktig å få frem fakta så ingen skulle ta feil. Flink du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...