#1 Skrevet November 1, 2013 (endret) Da var tiden inne for å gi slipp på den gule kule. Snerten hissigpropp som trenger en verdig eiger http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44871895&editAd=true 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2013 Ny pris, løp og kjøp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2013 (endret) Bud på 120k mottatt, siste kjangs! (Useriøs kjøper. Jeg måtte jobbe en uke ekstra på sjøen, en soleklar dealbraker!? lol) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2013 Tror du kjøpte denne av min bror, Svein Åsland. Kan skrive under på at den gikk godt da iallefall og nydelig og kjøre lykke til med salg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2013 Takk for det, og stemmer det ja. Har gjort en del med den siden jeg kjøpte den av han, fornøyd med resultatet. Går en smule bedre også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...