#1 Skrevet November 1, 2013 Har kjøpt ny rattlås og tenningslås til min 1997 audi a6 c4 etter tyveriforsøk. Etter montering får jeg ikke vridd om nøkkelen i tenningslåsen. Låsesylinderen ble bestilt til de gamle nøklene. Lurer da på om det er noen splinter i den nye låsesylinderen som burde vært fjernet før montering? noen som har peiling på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2013 Bestilte du ny nøkkel også ? Kan være at nøkkelen din er såpass slitt etter mange års bruk at den ikke funker i ny tenningslås. Tenningslåsen er vell den låsesylinderen på bilen som er mest kresen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2013 Har opplevd det samme som Jan skriver, at en godt brukt nøkkel ikke fungerer i en ny lås. I mitt tilfelle så ble den nye låsen sendt tilbake til låsesmed sammen med en av de gamle nøklene, så låsen ble tilpasset nøkkelen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2013 Takk for hurtig svar! Har prøvd med både slitt og nesten ubrukte nøkler, men låsen rikker seg ikke. Får ringe møller på mandag å rådføre meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2013 Da ville jeg fått de til å sende mail til support for å høre om nøkkelnr faktisk stemmer og om det evt har vært skiftet låser på bilen før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...