Anbefalte innlegg

Har kjøpt ny rattlås og tenningslås til min 1997 audi a6 c4 etter tyveriforsøk. Etter montering får jeg ikke vridd om nøkkelen i tenningslåsen.

Låsesylinderen ble bestilt til de gamle nøklene.

Lurer da på om det er noen splinter i den nye låsesylinderen som burde vært fjernet før montering? noen som har peiling på dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte du ny nøkkel også ? Kan være at nøkkelen din er såpass slitt etter mange års bruk at den ikke funker i ny tenningslås. Tenningslåsen er vell den låsesylinderen på bilen som er mest kresen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har opplevd det samme som Jan skriver, at en godt brukt nøkkel ikke fungerer i en ny lås. I mitt tilfelle så ble den nye låsen sendt tilbake til låsesmed sammen med en av de gamle nøklene, så låsen ble tilpasset nøkkelen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hurtig svar!

Har prøvd med både slitt og nesten ubrukte nøkler, men låsen rikker seg ikke. Får ringe møller på mandag å rådføre meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ville jeg fått de til å sende mail til support for å høre om nøkkelnr faktisk stemmer og om det evt har vært skiftet låser på bilen før ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.