#1 Skrevet November 2, 2013 Hei Passasjerdøren på bilen vil ikke åpnes! Låste bilen med fjernkontrollen, og alle dører låste seg. Men når jeg låste opp igjen ville ikke passasjerdøren åpne seg, verken fra innsiden eller utsiden. Etter en uke ca kunne den plutselig åpnes igjen Så låste jeg den med et uhell igjen, og samme problemet kom. Passasjerdørn var låst, og kunne plutselig åpnes etter en uke og to. Hva er problemet her, er det låsekassa som må byttes eller er det et sentrallås problem? Kan jo nevne at før den streika helt, så kunne jeg åpne den fra innsiden ved å skubbe i døren og herje litt med den i 1 minutt ca. Mvh Eirik Høyland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2013 Kjent problem på B6 at ledningsnettet i døra ryker inni pølsa mellom dør og bil. Begynn der:) røsk litt i Ledningene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2013 Takk for svar! Tenke ikke på ledningsnettet, hadde det vært brudd så ville den vel ikke virket i det hele tatt. Tok av dørpanelet å banket og sprayet litt 5-56 på låsekassen, og nå virker den fint :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2013 Jeg ville ha sjekket dørlåsen samtidig. Mye mikrobrytere og elektronikk her som kan medføre at døren går i permanent lås (se http://forum.vacn.no/showthread.php?251037-Demontering-av-dørlåser-allroad-01), og da er det verre å komme til. Om det ikke frister i første omgang så kan det være en ide å kjøre uten dørtrekk en stund for å se at problemet faktisk er løst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2013 Takk for svar!Tenke ikke på ledningsnettet, hadde det vært brudd så ville den vel ikke virket i det hele tatt. Tok av dørpanelet å banket og sprayet litt 5-56 på låsekassen, og nå virker den fint :-) Det kan være ett påbegynende brudd;) som endrer seg i takt med aktivitet fra døra. Men ser ut som du har funnet feilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...