Hjelp: 9x20 ET: 30 på a6 4f?

Anbefalte innlegg

Vil 10x20 et 30 rundt hele gå på 07 a6 fwd uten modifikasjoner?

 

Bilen skal senkes med supersport coilovers.

Ikke skamsenkes men såpass det ser pent ut.

 

Vil dette gå? Eller blir det for lav lav et?

 

Hjelp ønskes fortest mulig;)

 

EDIT: prøver igjen men 9x20 et 30 da?? vil dette gå uten modifikasjoner?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke hjelpe deg med dette,men vil følge spent med på tråden din da jeg vil ha nye hjul til min egen.....lykke til i jakten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hakke sjangs! 19x8,5 et 35 kommer så langt ut at det er bare såvidt det går klar, så 1,5 tommer bredere og 5mm lengre ut på innpress blir nok galskap, med mindre sporvidda er helt annerledes på fwd enn quattro...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier du det altså? Har hatt intrykk av at a6 skal sluke myee jeg.. andre som har innspill?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aah.. hva med 8,5x20 ET 35 da? Det burde vel vere et håp? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det burde gå, med 245 dekkbredde og ikke ALT for mye senk :-) Aldri opplevd subbing ennå med 245/35-19 på 8.5 et 35

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde som sagt over her 10x20 et46, dette var så akkurat max som det går inn og ut, skal man ned og så er det nok i kanten, men 8,5 et35 bør nok gå:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde som sagt over her 10x20 et46, dette var så akkurat max som det går inn og ut, skal man ned og så er det nok i kanten, men 8,5 et35 bør nok gå:)

 

Ok thanks,.. da slår vi fra oss det!

 

Hva med.. 20x9 ET 30 da? hehe.. som dere ser er jeg på leiting etter hjul..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frode Gimnes hadde 9x20 et 36 mener jeg med 265 dekk, om jeg ikke husker feil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil 10x20 et 30 rundt hele gå på 07 a6 fwd uten modifikasjoner? Bilen skal senkes med supersport coilovers. Ikke skamsenkes men såpass det ser pent ut. Vil dette gå? Eller blir det for lav lav et? Hjelp ønskes fortest mulig;) EDIT: prøver igjen men 9x20 et 30 da?? vil dette gå uten modifikasjoner?

 

Har dialog på PM, men tenkte informere alle litt da. Jeg ville anbefalt 9x20 ET35 med 245/30, men enda bedre er 9x20 ET40 med 255/30 eller 9,5x20 ET40-45 med samme dekk. Innover er det god plass, 9,5 tom med ET55 er prøvd og gikk akkurat med orig.fjærben eller KW justerbart, det tilsvarer 10 tom ET49. Så 10x20 ET45-50 med 255 eller 265/30 er også gull.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dialog på PM, men tenkte informere alle litt da. Jeg ville anbefalt 9x20 ET35 med 245/30, men enda bedre er 9x20 ET40 med 255/30 eller 9,5x20 ET40-45 med samme dekk. Innover er det god plass, 9,5 tom med ET55 er prøvd og gikk akkurat med orig.fjærben eller KW justerbart, det tilsvarer 10 tom ET49. Så 10x20 ET45-50 med 255 eller 265/30 er også gull.

 

Ja dette godt nytt.Har 265/30 dekk på min nå,men vet ikke ET på felgen før jeg får tatt den av å sett.Ska ikke vær for påståelig men mener mine felger er 9toms brede så kanskje de har rundt ET40 da.Uansett så åpner jo dette opp for litt forskjellige hjul.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.