#1 Skrevet Mai 25, 2005 Får man kjøpt løse deler til hovedlyktene som sitter på 2003 A6? Jeg trenger den delen som er innringet på bilde. Dette er den ytre delen som sitter mot glasset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2005 Den delen selges ikke løst, det er stort sett bare pærer, ballast, skruer og dekselet bak som er å få løse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2005 Ja, er jo bare typisk det... Tenkte å lakke de sorte inni, men vil nødig gjøre det hvis jeg ikke får kjøpt delene løst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2005 Ellers går det jo an å kjøpe Allroadlykter da-veeldig billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2005 Nix, ikke til facelift modellen. Allroad lyktene passer bare på A6 fra 1998 til 2001/2002. Finnes veldig lite moro til disse bilene:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2007 Stemmer det at Allroad-lyktene passer i 4b fra 98 - 2001/2002? Finns det leverandør i Norge utenom Møller? Nix, ikke til facelift modellen. Allroad lyktene passer bare på A6 fra 1998 til 2001/2002. Finnes veldig lite moro til disse bilene:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 1, 2007 Ja, det stemmer, og det er egentlig merkelig at ikke flere har montert Allroad's lykter på vanlig A6 da de lyktene ser mye kulere ut! Du kan f.eks. ta en tlf til Bilomsetningen (370 59 180) og spør etter pris på lyktene der. De leverer alt av originale deler, som oftest billigere enn Møller. Husk å si du er medlem, så er det rabatt å få... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 1, 2007 OK, jeg antar at Allroad alltid har Xenonlamper + ballast. Passer dette rett inn på tilkoblingene på en A6 Avant 4b (98) som har "vanlige" halogen lykter i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 1, 2007 OK, jeg antar at Allroad alltid har Xenonlamper + ballast. Det finnes Allroad-lykter som rene halogen-lykter også, dvs ingen xenon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 1, 2007 OK, men for å spørre på en annen måte; om jeg kjøper Allroad Xenon m/ ballast, vil jeg kunne koble disse lyktene direkte til det ledningsnettet jeg har? Kjipt å kjøpe halogen, dersom man først skal kjøpe nye lykter lissom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...