2001 Audi A4 1.9tdi quattro, alt elektrisk har slutta og fungere

Anbefalte innlegg

Hei, har en Audi A4, skulle ut å starte bilen i dag og nå har alt av lys, blinklys, vinduspusser, varmeapparat alt bortsett fra parklys og interiør lyset. Bilen går som før.

Noen som veit hva som kan være galt?

Alle sikringer er hele.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står vell noen sikringer også i ECU boksen i motorrommet, sjekket disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, alle er hele også de under ved pedalene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket du om det var noe vann under hjernen i hjerneboksen? Disse bilene er utsatt for og få vann i hjerneboksen og dertil merkelige feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, mappa opp de 5 kontakt stykkene og sjekket de også, og det så bra ut.

Kan ikke være noe hovedrelle vel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er en B5 du har, så tipper jeg det er bakstykket på tenningslåsen som har gått. Det kan være et avlastningsrele også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme type feil på banebilen min når el delen i tenningslåsen gikk i stykker. Da kunne jeg bikke nøkkelen bittelitt tilbake etter start så kom resten av det elektriske.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var feilen funnet:) var kontakta bak på tenninga som hadde smelta, har hatt problemer med at lysbryteren har smelta på den, bytta 3 stykker på kort tid, kjører med 100w xenon i fultlysa, men kobla om fultlysa med nye ledninger og relle i går så får håpe det blir bedre:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja når du kjører 200w igjennom der så går det kjapt galt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.