#1 Skrevet November 2, 2013 Jeg trenger en sparkeplate av sort plastikk til førersiden på 80/90/coupe b3/b4 noen som har sånn en liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2013 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2013 Er det ingen som har en sparkeplate liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2013 opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2013 Har fler Audi 80 B4 som skal hugges. Så dette bør jeg jo ha da. Sjekker opp litt i dag om jeg skjønner hvilken du mener så hører du fra meg igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 29, 2013 ja det hadde vært kjempefint! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...