Montering av G-60 Breddere på Golf MK2

Anbefalte innlegg

noen som har gjort dette?

 

begynner å bli litt usikker på monteringa av sideskjørtene

 

kjøpte et sett. der var det med 2stk sideskjørt, og 1 stk list med en slags tape på og noen skruehull (sikkert festeskinne til skjørtene)

 

bare det at, må det kappes i kanalen på bilen? burde jeg ikke ha 2stk slike skinner? : rolleyes :

 

 

Trenger innspill på dette!

 

 

Mvh

 

Dan Stamnes : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har gjort dette?

 

begynner å bli litt usikker på monteringa av sideskjørtene

 

kjøpte et sett. der var det med 2stk sideskjørt, og 1 stk list med en slags tape på og noen skruehull (sikkert festeskinne til skjørtene)

 

bare det at, må det kappes i kanalen på bilen? burde jeg ikke ha 2stk slike skinner? : rolleyes :

 

Trenger innspill på dette!

 

Mvh

 

Dan Stamnes : eek :

 

Humm.

 

Du har ikke noen bilder av denne skinna osv. Og forklar litt nærmere hvorfor du mener at du muligens må kappe i kanalen? Klarer ikke helt å danne meg et bilde her :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har noen utrolig dårlige bilder, men slenger dem ut fordi jeg

 

01.jpg

Her ser du slike "propper", som da sikkert må ha noen hull (eller?)

 

02.jpg

Dårligt bilde, men her ser du skinna, er slik "lim" på innsiden der, ognoen skruehull osv

 

03.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har fått kun kanalene og den lista med dobbeltsidig tape mangler du noe vesentlig.. Skal være 6-7 (husker ikke helt antallet) sånne festegreier med dobbeltsidig tape som du klipser inn på kanalen og limes til bilen... De listene (som du burde hatt 2 av) mener jeg skal sitte øverst på kanalen....

 

Når du monterer det fester du på alle de festegreiene + lista på plastkanalen og river av beskyttelsen på dobbeltsidig-tapen. Så er det kjekt å være 2 stykker når du setter det på.. Legger den inntil på toppen for at den skal ligge nedtil og presser den på... Husk på lik avstand foran og bak til bredderne...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.... og om du mangler de festegreiene som jeg sa i posten over her er det ikke rart du lurer på hvor den lista med rød tape skal sitte... Den skal sitte fast på de du eventuelt mangler....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.... og om du mangler de festegreiene som jeg sa i posten over her er det ikke rart du lurer på hvor den lista med rød tape skal sitte... Den skal sitte fast på de du eventuelt mangler....

 

 

jeg får den siste lista nå snart, måtte restes da de ikke hadde igjen dette på autospar (tatt lang tid nå synes jeg)

 

fester må jeg vel ratt kjøpe på møller vil jeg anta?

 

er 5stk slike "utstikkere" på hvert av skjørtene

 

må vel også ha slike "fester" til å feste selve skjermbredderene til skjermene også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg får den siste lista nå snart, måtte restes da de ikke hadde igjen dette på autospar (tatt lang tid nå synes jeg)

 

fester må jeg vel ratt kjøpe på møller vil jeg anta?

 

er 5stk slike "utstikkere" på hvert av skjørtene

 

må vel også ha slike "fester" til å feste selve skjermbredderene til skjermene også

 

 

Fester får du kjøpt på møller.. er samme kanalskjørt som kom orginalt.. Da må du ha 10 sånne fester da...

 

Til å feste bredderne bruker du popp-nagler.. Får bestilt dette orginalt tror jeg også, som er svarte... For å få bredderne foran til å passe må du fjerne de tappene som sitter under bredderne på toppen.. Dette er orginale fester som sitter på G60-skjermene.. Ellers må du lage hull i skjermene dine for å få det til å sitte.. Men sitter helt inntil uten de festene......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fester får du kjøpt på møller.. er samme kanalskjørt som kom orginalt.. Da må du ha 10 sånne fester da...

 

Til å feste bredderne bruker du popp-nagler.. Får bestilt dette orginalt tror jeg også, som er svarte... For å få bredderne foran til å passe må du fjerne de tappene som sitter under bredderne på toppen.. Dette er orginale fester som sitter på G60-skjermene.. Ellers må du lage hull i skjermene dine for å få det til å sitte.. Men sitter helt inntil uten de festene......

 

 

 

er ikke slike tapper der, fikk høre at settet var laget til golfer som ikke kom med slike breddere originalt, så slipper og modifisere noe på selve bredderene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke slike tapper der, fikk høre at settet var laget til golfer som ikke kom med slike breddere originalt, så slipper og modifisere noe på selve bredderene

 

 

Ok da skal det jo være greit å få til... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok da skal det jo være greit å få til... :)

 

 

 

du skulle vel ikke hatt delenr på disse festene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du skulle vel ikke hatt delenr på disse festene?

 

 

Har det ikke akkurat her jeg sitter nå, men kan skaffe det i kveld om jeg husker på det....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delenummeret på de festene er 191 853 913.

Trenger 10 stk av dem.

 

Om du vil ha svarte popp-nagler så er delenummeret N 906 349 01

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker og bukker! fikk bestillt dette på møller i går... ble 50,- pr feste gitt.. svinedyrt :) men koster og være kar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye kosta sideskjørtene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye kosta sideskjørtene?

 

 

410 eks mva hos autospar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.