Trenger nye bakdempere til FK Highsport - passer alt? Og hvor bør man kjøpe?

Anbefalte innlegg

Har FK Highsport-understell på A3en (8P) og har fått lekkasje i den ene bakdemperen. Siden demper og fjær sitter separat lurte jeg på om man kan bruke vanlige senkedempere uavhengig av produsent? Det er ingen som selger FK lenger i Norge så vidt jeg vet(?), så ser an mulighetene for å bruke andre produsenter..

Eventuelt; er det noen som har tips til hvor det er greit å kjøpe i utlandet? Ser Venom Motorsport selger erstatningsdempere fra £25/stk eller fra £100 for 4stk (har allerede byttet to dempere pga lekkasje så regner med det er forbruksvare og greit å ha i bakhånd) - andre forslag?

http://www.venommotorsport.com/fk-coilovers.php

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du skal bytte til annen type/produsent, så går sikkert det helt fint, men da ville jeg byttet på begge sider bak ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er planen i tilfelle, ja. ;) Har byttet begge fremme tidligere så kan like gjerne ta de to bak samtidig, regner med det er et tidsspørsmål før den siste tar kveld også. :)

Men da blir det kanskje litt lettere å få tak i forhåpentligvis..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.