#1 Skrevet November 3, 2013 Hei! Trenger dieselpumpe til Audi 80 1,9 TDI type 89 1993-modell. Delenr på pumpen er VW 028130109J. Samme pumpe på 92-95 modellene. Etter å ha kjøpt to bruktpumper som ikke funket prøver jeg her. Mvh Åsmund Holt 99570005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2013 Har en liggende fra en VW passat 1z, 90hk. Virket bra på motoren helt til sylinder 1 tok kvelden. Selges for 500,- det er vel en grei pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2013 Skal sjekke om jeg fortsatt har min fra en b4 95 mod liggende og om det er samme delenummer. Kommer med svar i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2013 Ja prisen er grei. Har du et delenr på pumpa? Hvilken årsmodell var det? Bor i Nittedal, kan evt kjøre opp og hente den. Har du et mobnr kunne jeg evt ringe deg direkte. Mvh Åsmund Holt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2013 Flott, hadde vært topp om pumpa passet. Mvh Åsmund Holt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 4, 2013 Jeg hadde en 94 mod Passat Gt tdi, 90hk 1z motor. Bosch pumpe, slutter på 109H. Kan sjekke opp litt å se om de passer likevel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 4, 2013 Finner ut at pumpa mi passer til : 80 B4, GOLF III, SHARAN, PASSAT. Jan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 7, 2013 Ja da passer den altså ikke til min Audi. Men takk for responsen og svaret. Åsmund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...