#1 Skrevet November 3, 2013 Har rydda på verkstedet og fant ut at jeg har FK-settet som satt på femmergolfen enda. Settet er slitent, minst en fremdemper er gåen, skriften på fjærene er delvis slitt bort og jeg er usikker på om du får godkjent settet om du reiser på Biltilsynet. Det følger med nye justeringsringer, usikker på om det er foran, bak eller begge deler. Men jeg tenkte at om noen har bruk for det, så er det bedre enn at det går på fyllinga. Settet er til biler med 55mm diameter på fremdemperene. Dette er tunge greier, så sending er helt uaktuelt. Kan hentes på Sørumsand eller i Oslo, men i og med at jeg gir det vekk, så må du være fleksibel og tilpasse deg meg når det skal hentes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2013 Da kan det se ut som om dette settet har fått ny eier allerede. Kan det ha noe med prisen å gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...