#1 Skrevet Mai 25, 2005 Ja da legger jeg ut en liten videosnutt fra vålerbanen gatebil... Spurte litt og alle ville ha en forbanna lang og kjedelig snutt på 41.33 minutter, så da får dere det Innholdet er : Utstilling Gatebil Extreme løpet, kun fra en sving Vålersladden/Breisladden/Fiaskosladden Banekjøring kun fra regnværsdagene. Inboard fra en BMW og Xenons 200sx. Jeje detta er ikke no mesterverk, jeg har ikke lagt noe ærbe i det. Heller ikke en eneste dame med Men shit au.. var vel et "biltreff" gatebil-valer-2005-divx.avi Øverste er NY RASKERE HOVEDSERVER! Gamle er mirror. gatebil-valer-2005-divx.avi (314 megabyte stor, Divx video, Høyre lagre mål som!) Ja noen av scenene er fucka opp med noe grønnt bilde osv. Orker ikke legge så mye arbeid i det.. Kommenter om dere vil men jeg feier av all kritikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2005 Har ikke sett filmen enda, men, All film er god film, All honør til deg som iallefall klarer og legge ut film.. Håper flere gjør det samme. Nå er det bare komme seg hjem fra jobb og laste ned.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2005 Syns detta var en bra film, bra filming osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2005 Syns detta var en bra film, bra filming osv Nja mye vingling uten stativ... er ikke lett når du står med paraply i ene handa og kamera i andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2005 Veit hvordan det er ja, gatebil ifjord var håpløst med kamera og paraply og et kamera som ikke skulle bli vått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2005 Vi liker film Konge , takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 25, 2005 fy feite... actionfyllt film. Grua nesten for å se den så mye dritt som Tor Morten snakker om den selv, men fikk jo vellykka sløst bort over 40minutter eksamenslesing her. Mycket god underholdning, og en bra sammensatt film tatt i betraktning på tiden brukt på å "smelle den sammen"... Måtte jo se hver en bit, og syns faktisk ikke den ble for lang, og var det noe som ble for mye så var det denne 'vålersladden', selv om det var mycket action også der. tar av meg hatten for Tor Morten, og ikke minst for alle gærninga som satser på banen. Enkelte ser ut til å bare være fryktløse... Morten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 25, 2005 Jeg har klippt bort 10 minutters burning fra vålersladden hehe enda er den allt for lang... Opplegget var ikke så ille men alle ødela jo med å bare burne Jeg stemmer helt klart for å ta S'en etter langstrekka nesteår. det blir evig mye bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 25, 2005 Jeg stemmer helt klart for å ta S'en etter langstrekka nesteår. det blir evig mye bedre den er vel noget ugunstig dosert for formålet 'egentli' ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 25, 2005 Feeeet film....Credits til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 25, 2005 den er vel noget ugunstig dosert for formålet 'egentli' ? Tror du tenker på feil "S" Morten. Du tenker på den etter depot-raka, mens Tor Morten nok tenker på S'n etter "bortre langside". Der prøver jo de fleste å "bremse" ned farten ved å sladde hele tiden uansett Var forresten "livsfarlig" å kjøre forbi endel av "drifterne" da de ikke hadde speil evt. ikke kunne å bruke de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 25, 2005 Meget bra film ja...og nei 40 min er ikke lang film når det gjelder bilkjøring. atter en gang meget bra.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 25, 2005 Fet film , bare synd jeg ikke var med. Kjørte en hel time i første pulje Lørdag Håper du bare ikke var stått opp, at det ikke var for kjedelig kjøring av meg.. Hvis noen har film fra en grønn Audi s2 tidlig lørdag morgen, takker jeg stort om noen tipser meg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 25, 2005 Dette var underholdene:) Tror jeg har begynt å vokse fra burning og den slags, men kjøringa var bra! Hva skjedde med den sorte "lastebilen"? Spyttet ut noen metall biter så det ut som... Var vel ikke Casper her på forumet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 25, 2005 Hvis ikke du får jobb i NRK så vet ikke jeg...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 25, 2005 Legger meg flat Bra noen gidder å filme der de andre ikke stiller opp. Meget bra Tor Morten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 25, 2005 Tror du tenker på feil "S" Morten. Du tenker på den etter depot-raka, mens Tor Morten nok tenker på S'n etter "bortre langside".Der prøver jo de fleste å "bremse" ned farten ved å sladde hele tiden uansett Var forresten "livsfarlig" å kjøre forbi endel av "drifterne" da de ikke hadde speil evt. ikke kunne å bruke de ah, ja, den svingen blir noe annet ja. Den kan jeg se meg enig i at har potensiale Den kan man jo selv sladde litt med en quattrobil om man har litt fart Så at d ikke var helt lett å ligge bak disse drifterne... Er vel ikke så mye vits i å se i speilet når speilet peker ut i skogen på sia av banen heller vel ? Om dem så enda hadde klart å kjøre rett fram på langstrekka, så hadde det jo vært litt håp... Morten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 25, 2005 Så skulle man gi litt kritikk ja... + fortsetter å komme deg med redigeringen + moro å se litt andre biler enn samme Gatebil værstingene hele tiden - det skinner litt for mye igjennom hva dine favorittfelter er, drifting appellerer ikke til meg - tror jeg glemte 3D brillene mine fra Transformers blad nr 37 midt i filmen - for mye burnesekvens - savner litt info om banekjøringen, bare ha noe kort ala det andre, om at de kjører 8 runder med felles start e.l. - var noe grønn flikking i noen overganger Nei alt i alt Tor Morten, nok en godkjent Puddingvideo enda godt du viste en VAG før all pug'en kom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 26, 2005 Hey,du har jo filmet en lokal helt fra Ålesund!! Sylte Racing med Mercedes 190E (300 E motor med turbo og Haltech E11) En skikkelig drifte-kar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 26, 2005 Så skulle man gi litt kritikk ja... + fortsetter å komme deg med redigeringen + moro å se litt andre biler enn samme Gatebil værstingene hele tiden - det skinner litt for mye igjennom hva dine favorittfelter er, drifting appellerer ikke til meg - tror jeg glemte 3D brillene mine fra Transformers blad nr 37 midt i filmen - for mye burnesekvens - savner litt info om banekjøringen, bare ha noe kort ala det andre, om at de kjører 8 runder med felles start e.l. - var noe grønn flikking i noen overganger Nei alt i alt Tor Morten, nok en godkjent Puddingvideo enda godt du viste en VAG før all pug'en kom... Altså nå står det innledningsvis at du kunne drite i å kritisere denne hehe. Men når du først han sagt noe så sier jeg ikke neitakk. Tja denne redigeringen er noe av det minst jeg har lagt arbeid i grunnet eksamen og dårlig tid. Jeg hadde filmet allt som var rått, jeg gjerne mer værstinger men det VAR ikke fler værstinger.. Seriøst dårlig oppmøte av de på banen i år. Favoritter og favoritter drifting saken er den at det er såpass stor sjangse for at drifterne krasher, snurrer eller kjører av. så de stjeler fokus både om kjøringen er dårlig eller bra. Den 3d effekten var gull og den skal du ikke mobbe. Burnesekvensen var faktisk en konkurranse og da var det naturlig å vise deltakerene, ikke min feil at konkurransen var grusomt kjedelig. Jeg hadde ikke noe info om banekjøringen annet enn det jeg så selv, har heller ikke blitt publisert noen resultater.. Ugunstig men sånn ble det. Den grønne effekten var noe som tryna og gikk galt, men da jeg måtte stikke vekk fra både PC og nett måtte jeg bare legge ut shiten med feil i... Se også ww.gunstig.no url i slutten haha håper den viser litt om "tidsforbruket" Fet film , bare synd jeg ikke var med. Kjørte en hel time i første pulje LørdagHåper du bare ikke var stått opp, at det ikke var for kjedelig kjøring av meg.. Hvis noen har film fra en grønn Audi s2 tidlig lørdag morgen, takker jeg stort om noen tipser meg.... Da satt jeg på med en Gul BMW E12 med turbomotor. Hadde rigga kameraer både bakover og forrover så sannsynligheten for at du er med her er nok stor. Dette materialet er dog tenkt for eget bruk kun. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 26, 2005 Har en inboard-video fra kjøringen på lørdag, men ingen plass å legge den ut da web-serveren på jobb er nede (og det er min jobb å sette opp en ny, så det kan ta litt tid...... ) Det er et uredigert klipp på 17min (165mb) så det er kanskje litt ensformig, men har ikke tid(eller kunnskap ) til fancy redigering dessverre. Noen som har plass og båndbredde til overs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 29, 2005 Noen som har plass og båndbredde til overs? Kan lastes ned fra http://www.pvv.org/~olekvi/gatebil_21.mai_2005.mpg nå :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 30, 2005 Hey,du har jo filmet en lokal helt fra Ålesund!! Sylte Racing med Mercedes 190E (300 E motor med turbo og Haltech E11) En skikkelig drifte-kar var vel kun han og audikaren i driftinga jeg satt pris på! noe så totalt meningsløst! huff.. men ellers var filmen ganske god.. men foretrekker en god audifilm istedet! satt å så en time med gruppe B her om dagen.. mye morsommere en japsetullingbiler å andre biler som MÅ bruke opp dekka sine! håper denne drifte-dilla går over snart vært morsommere med en skikkelig go å lang drag-race istedet å mere banekjøring uten de som MÅ ligge breidt hele tiden på bana.. men det var mine kommentarer! Tak for nok en film Tor Morten Btw.. den sangen i begynnelsen som var Ian Pooley - Heaven ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 30, 2005 var vel kun han og audikaren i driftinga jeg satt pris på! noe så totalt meningsløst! huff.. men ellers var filmen ganske god.. men foretrekker en god audifilm istedet! satt å så en time med gruppe B her om dagen.. mye morsommere en japsetullingbiler å andre biler som MÅ bruke opp dekka sine! håper denne drifte-dilla går over snart vært morsommere med en skikkelig go å lang drag-race istedet å mere banekjøring uten de som MÅ ligge breidt hele tiden på bana.. men det var mine kommentarer! Tak for nok en film Tor Morten Btw.. den sangen i begynnelsen som var Ian Pooley - Heaven ? Sangen i starten var ian pooly - heaven (tonkas high pass mix) Men nå er det sånn at jeg kan ikke bestemme innholdet i kjøringen og bilene, bare prøver å dra dit action er... Desverre så tryna det med skole og jobb så det ble ikkenoe VACN våler på meg dog... Men der er det jo andre som filmer uansett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 8, 2005 Sangen i starten varian pooly - heaven (tonkas high pass mix) Å hva hette sangen på slutten? Toy Soldiers ellerno? melodien til den cover låta der høres kjent ut..får det bare ikke frem....hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...