#1 Skrevet November 4, 2013 Hei. Ønsker å kjøpe et sett med carbonlister til min Audi URS4 med airbag, da de forrige jeg kjøpte forsvant i posten Tlf: 41 to-hundre 470 Mvh Andreas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2013 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2013 Jeg har noen, men ikke komplett sett, kan det være aktuelt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2013 Jeg er primært på utkikk etter et helt sett. Men du kan jo nevne hva du har, så kan jeg kontakte deg hvis det er flere her inne med et ikke komplett sett..!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2013 opp!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2013 Har den store på dashbordet, de store i bskdørene og den store på førerdøren. PM om du er intr, så blir vi enige om pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...