#1 Skrevet November 4, 2013 Er nødt til å bytte frontlyktene på passaten. Har kikket flere steder etter lykter, og fant noen på norskbildelsenter, som heter dayline crome, noen som har erfaringer med de? Kikket også på hovedlyktsett m/xenon, har jeg lov til å montere disse på bilen min når den ikke ble levert med xenon lys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2013 du har ikke lov å montere xenon på din bil. lykter fra norskbildeler er vel grei dem, men syntes no originale lyktene framme er finest jeg da men er vel smak og behag det vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2013 Du har lov å montere xenonlys på bilen, disse kommer jo også med xenon originalt. Men for å få dette godkjent må du montere nivåregulering slik at lysene justerer seg automatisk. Men som Robert sier, skal du bytte er originale lykter penest, alt annet ser bare jalla ut etter min mening 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2013 Er det komplisert å montere nivåregulator? Må lysa da godkjennes i vognkortet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2013 og du må vel også ha lyktespylere på bilen din. du må vel få det godkjennelse på lyktan, også må du få innjustere lyktene etter montering så lysa blir rett justert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 5, 2013 Hvor komplisert det nøyaktig er vet jeg ikke, men er nok en liten jobb. Og i tillegg så må du ha lyktespylere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 5, 2013 Hei. Jeg kjøpte nye frontlykter her :http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=43515631 Fine og blanke lykter ,nice pris og kjapp leveriing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...