#1 Skrevet Mai 25, 2005 Som emnet sier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2005 På firer i 1983 har de en merket 1B3. Var det svar på spørsmål? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2005 det hjalp i hvertfall litt! Snakket med en fyr på en hugger som hadde en eldre audi 100 med dobbel forgasser! Det sa han i hvertfall, men han hviste ikke hvilken type det var som satt på.. Kanskje jeg kan gjøre et kupp! Håper at jeg kanskje kan finne noe snacks Skal bort å kikke nå.. Dobble forgassere er jo alltid bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2005 Firere hadde 1B3 og 2E2. Og femmeren hadde 2B5. Vanskelig å se ut ifra tegningene, men jeg syns det ser ut som om 2B5 er 2ports, mens 1B3 og 2E2 er singel port. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2005 2b5 er to ports ja.. for en slik har jeg til golfen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2005 Jeg har 2B2 på roccon, det er og en to-ports Solex sak. 85hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 25, 2005 Kan hende det er 2b2 jeg også har.. det står zenith og Pierburg på den. MENNNN Nettopp tilbake fra høggern.. Det var en weber som satt på den gamle audien! En slik 2 port.. Tror jeg har gjort et varp! Den så ut til å¨være i mint stand også! Skal ta bilde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 25, 2005 her er den! Flensen ser faktisk også ok ut (det er samme flensen som sitter på pierburg/zenit 2b/E Noen som vet eksakt navn på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 25, 2005 Noen som vet eksakt navn på denne? Det pleier som regel å stå støpt inn i siden på huset, også på Webere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 26, 2005 ikke som jeg kan se.. Men det står et nummer der festet på med en liten brikkesak i alu: 16861 139 8 Delenummer kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 26, 2005 her er et bedre bilde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...