#1 Skrevet November 5, 2013 Noen med bilder av sin A3 SP Quattro som har senket sin med 50mm eller 35mm på S-Line understell? Er redd 35 blir for lite og kanskje 50mm blir for masse Dette skal ikkje skamsenkes og gewinde er uaktuelt. Sånn ser den ut idag. Takk på forhånd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2013 Har du S-line understell blir jo bilen bare ca 20mm lavere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2013 Er det på 50mm? Ditta e meir en bra nok for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 5, 2013 Det skal være 50mm ja. Tror både H&R og Eibach leverer det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 5, 2013 ja har sett at H&R og Eibach leverer fjærer som senker 45-50 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 5, 2013 Her er bilen min med Eibach Sportline senke fjærer 45-50 mm og det er kanon å kjøre på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 5, 2013 Her er fra Quattroen jeg hadde,samme senk 45-50mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 5, 2013 aaahhhh. Sweet. Nydlige bilder av nydlige biler Ditta gjor iallefall valget enkelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 6, 2014 Sånn ble det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 6, 2014 Meget pent, nydelig bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 8, 2015 selges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...