2005 Passat 1.9 TDI 3BG 4M starter ikke etter filterbytte

Anbefalte innlegg

awx motor?..

2004 mod min, 4m 1.9tdi. Hadde denne tråden i bakhodet.

SKiftet filter på den, vanlig prosedyre. Fylte ikke i filteret da jeg kunne aktivere pumpa litt etterpå ved å vri av/på tenninga. Greit nok

Startet opp, gikk en stund så gikk den tørr.

Koblet av slange til filteret, men ikke behov for å suge da det var nok diesel der. Ikke faen.

Koblet på diagnose, aktiverte pumpa gjennom et program for lufting. Surklet bra i slangene og pumpa. Måtte gjøre dette flere ganger, så kom den til slutt.

Du har nok samme feil.

Jeg kinnet noe hinsides før dette.

Men aldri vært borti før..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

awx motor?..

2004 mod min, 4m 1.9tdi. Hadde denne tråden i bakhodet.

SKiftet filter på den, vanlig prosedyre. Fylte ikke i filteret da jeg kunne aktivere pumpa litt etterpå ved å vri av/på tenninga. Greit nok

Startet opp, gikk en stund så gikk den tørr.

Koblet av slange til filteret, men ikke behov for å suge da det var nok diesel der. Ikke faen.

Koblet på diagnose, aktiverte pumpa gjennom et program for lufting. Surklet bra i slangene og pumpa. Måtte gjøre dette flere ganger, så kom den til slutt.

Du har nok samme feil.

Jeg kinnet noe hinsides før dette.

Men aldri vært borti før..

Jaha... ja det er jo akkurat samme symptomer. Har AVF motor i min. Har også denne svindyre ross tech kabelen (VCDS) kan jeg lufte via den? Isåfall hvor er denne funksjonen?

Edit: fant noe jeg får prøve senere i kveld... http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Pump_Basic_Settings_for_PD,_PPD,_and_CR_TDI_Engines

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HALLELUJA! Svinmærra fyrte etter å utført det Hans over her skrev!

01 - Engine]

[basic Settings - 04]

Set Group to "035" if Available. Substitute using the details in the Special Notes section when needed.

[Go!]

[ON/OFF/Next]

The electric fuel pump should run for 30 seconds

Kjørte denne prossedyren 3 ganger... så ble det en annen lyd når jeg kinna... satte på motorvarmer med batterilader siden batteriet begynte å bli flatt i 30 min. Så en ny tvangskjøring av pumpa... da fyra den!

Takk takk!

Nå får den også nye drivstoffslanger virker det som.... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.