#1 Skrevet November 5, 2013 Komplett bremseklosse sett forann i Yellowstuff til Audi Rs2 med big reds. Ligger ubrukt i eske Pris: 1000+ frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2013 Byr 500kr + frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2013 da sender jeg de heller i retur og får 1200 igjenn! Gjør det om ingen er intr Du skal få de for 1000 ink frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2013 da sender jeg de heller i retur og får 1200 igjenn! Gjør det om ingen er intr Du skal få de for 1000 ink frakt. ok, prøver meg på et siste 700kr + frakt da ( ikke for å være frekk, men et bud er bedre en ingen bud ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2013 Helge din gjerrig knark. Bla opp nå. 1000 spenn e det verdt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2013 Helge din gjerrig knark. Bla opp nå. 1000 spenn e det verdt. hehe.. jada, vet hva de koster, har samme klossa nå og er godt fornøyd:) , men hadde tenkt å prøve ferrodo neste gang, men dersom jeg får disse billig blir det EBC igjen: smil : uansett et lavt bud er bedre en ingen bud, ofte er det fler som hiver seg på buda;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 18, 2013 hehe! Da er disse solgt til Jarle på forum, så du må nok prøve Ferrodo :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...