#1 Skrevet November 5, 2013 (endret) Bilen trekkes fra Salg da min "Situasjon" løste seg slik att den ikke måtte selges:) Beklager til interresenter. Kommer kansje åpne en prosjekt tråd som trøst:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2013 Lykke til med salg..! Har ekstremt sansen for alt som ikke sees eller gjøres hver dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2013 Takk takk er blitt en meget morsom praktisk bil. og er mange som har klødd seg i hodet av Tdi merkene på bakluka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 5, 2013 Når kommer bilder ? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 5, 2013 Hei må bare beklage for min treghet, oppdaterte bilder kan drøye så mye som en uke da jeg har fult opp. - Men jeg kan by på noen bilder fra byggingen og før det:) (Ordner med det nå, skal også oppdatere første post med mer info ang utstyr og modifikasjoner:) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 5, 2013 Kollega til meg som har disse keskin felgene nå. kan sikkert kjøpes om noen er interresert i de til bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 5, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 5, 2013 Rattet kun for testing. og ett siste stemningsbilde fra den lille førtidsvinteren her i Nord:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...