#1 Skrevet November 5, 2013 (endret) golf 2004 mod på eu og må bytte lenkearm og så var det brudd i fjær bak. og og fikk feil på lydsignal. tuta kuter av og til virker normalt plutselig virker den ikke er det noen som veit hva som kan verre feil på den fikk en 1 feil på den da den virka når jeg prøvde den. da møller hadde bilen inne på kontroll så virka den ikke? dem meinte jeg måtte bytte hele greia men det må vel bare verre dårlig kontakt en plass. noen som har hatt noe av samme feil på tuta. bytte av lenkearm er det bare å få slått den ut eller er det noe verktøy som kan brukes på den slags jobb som gjør det letter å bytte. dette er på venstre side foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2013 Lenkearmer er enkelt å bytte. Tror de sitter i 5 skruer. To innerst og tre på bærekula. Boltene innerst kan sitte ganske hardt. Den ene min knakk og måtte borres ut.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2013 er det noen som har prøvd lenkearm fra bildeler hvordan er kvalitet på den. eller er det bedre å kjøpe fra møller den delen, om det er veldig mye arbeid å bytte så er det greit å sette på noe med god kvalitet og holdbarhet på den delen. så en slipper å bytte bare etter et år. så da trenger en ikke noe spesial verktøy får å bytte. får prøve til helgen og se hvordan det går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 5, 2013 Jeg kjøpte mine fra lott autoteile i Tyskland, er ikke så stor forskjell vil jeg tro. Var en god del tusen billigere for meg. Jeg byttet alle de bak og den fremre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 5, 2013 driver å ser på den siden var jo mye bra der ja. får se om jeg bytter på begge sider på bilen når jeg først driver på. hvordan var det å bytte bak på bilen er det stor forskjell på å bytte bak og foran på bilen. kanskje ta dem bak og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 5, 2013 Lenkearmer er staget mellom stabstaget og bærearmen.. Høres ut som dere har blandet litt. sitter med to muttere og koster ikke mange hundre kronene selv på møller. Har byttet mange horn på golf v hvor den funker bare av og til. er selve tuta som er dårlig da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 6, 2013 Så da er det bare og bytte hornet kan prøve og gjør det. Dem skule ha 2200 kr på møller så det blir å kjøpe nytt horn Så da blir det vel å kjøpe på møller ny lenkearm da siden det ikke blir noe dyrere det. Så da er bare noen muttere og rive den av da. Er det noe annet en bør bytte sammtidlig der som en bør tenke på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 6, 2013 Lenkearmer er staget mellom stabstaget og bærearmen.. Høres ut som dere har blandet litt. sitter med to muttere og koster ikke mange hundre kronene selv på møller. Ah, stemmer. Veldig enkelt. 12-kant og 18 mm fastnøkkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 6, 2013 Da blir det inn kjøp av det verktøy og skal prøve og få bytta i helgen Så får en se hvordan det går. Takk for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 14, 2013 da ble det bytta fjærer og lenkearm og horn. tok vel ca en times tid. kan sette opp hva møller skule ha for jobben. skifte fjærer bak H og V side 3607.70 kr skifte horn 2435 kr skifte lenkearm en side 1127 totalt med mva 7170 kr kjøpte deler for 1500 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...