#1 Skrevet November 5, 2013 (endret) Rollo (OBS pinne i enden som er knekt,men den holder seg trukket ut når man setter den i sporene i bagasjen) 500,- 2001 Allroad Baklykter H og V (Hele og pene uten sprekker eller liknende skader) 1000,- 2001 Allroad Bakplate (Sprekker i bunn ved skiltrammen, men ingen lekkasje av vann e.l.) 500,- Komplett sett med lister innvendig i treverk look (kjekt for noen som vil prøve å legge på Carbon film e.l) 1500,- Tiptronic gearkule i treverk 400,- + frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2013 opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2013 opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2013 opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2013 opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2014 opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 12, 2014 opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 7, 2014 Du har vel ikke skiltrammen liggende enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 7, 2014 Rollo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 4, 2017 Har du skiltramma enda? Sent fra min D6503 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 4, 2017 Jeg har evnt en facelift skiltramme til salgs. Den har en liten sprekke å noe småtteri. Ellers i normal stand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 5, 2017 Har du skiltramma enda? Sent fra min D6503 via Tapatalk Har en eller 2 liggende jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 5, 2017 Som dere ser er ikke Fredrik medlem lengre, dermed er det ok å kapre salgstråden hans..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...