#1 Skrevet Mai 25, 2005 Kan ikke la være å irritere meg over at det ikke er lys i viftene på den nye bilen før jeg får bekreftet om det skal være lys eller ikke der. Det er da lys i evnt "bryterne" for blåseposisjon og lukke/åpne spjeldene det gjelder, skal det våre lys i de? Ser at de har "transparent" plast i pilene og sirklene og det aner meg at det skal være belysning der. Hvordan kommer jeg i tilfelle til disse uten å knekke ti talls fester osv.. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2005 Akkurat det samme "problemet" hadde jeg. Du trenger en tang og et stykke tøy/papir og en stjerneskrujern. Så tar du tøy/papir og legger i tanga og drar rett ut den midterste av de tre runde skruknottene. Under der finner du to stjerne skruer som du løsner og så tar du bare ut pæra. Kanskje klønete forklart, men det er den midterste av de 3 som skal dras ut. Bruker du tang får du hakk så bruk noe og legg imellom tang og knotten. Edit: fant et bedre ord en skru bryter nemlig skruknott 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2005 S4'n har vel klima, og han har derfor ikke disse tre skru-knottene som jeg antar du prater om. Er vel luft-dysene han mener... disse vipper du ut med et flatskrujern, og gjerne legg i mellom noe for å unngå hakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2005 Var nok luftdysene jeg mente ja ( var et bedre ord det ja ).... Klønete forklart kanskje, men da skal jeg se om ikke jeg kan få lys i luftdysene mine jeg hehe.. Kan jo legge ved et bilde også så det ikke blir noen tvil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2005 De sitter iallefal bare presset på plass på C4'n min. Kan kanskje være lettere å få ut hvis du popper ut knappene under først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2005 Det skal ikke være lys i symbolene på dysene, selv om det ser slik ut. Tøft om du får montert noen røde LEDs da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 25, 2005 Men symbolene har faktisk lysledere, så man kan få lys i dem ved bruk av LED. Audi V8 har dette, men det er et annet dashbord, så kan ikke ta det derfra. Ellers er det slik i de fleste nyere Audi også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 26, 2005 Så du har lys der altså Thomas? Flere med lys i disse symbola? I min er det ikke lys, og har jo stussa over hvorfor -Dyr påkosta bil ny osv... Mvh. Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 26, 2005 Da skal det lages til lysanordning der! Stusset over at det ikke var lys siden det tydelig er laget for at det kan monteres lys ( plastsymboler imotsetning til "lakkerte" symboler i coupeen ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 26, 2005 Så du har lys der altså Thomas?Flere med lys i disse symbola? I min er det ikke lys, og har jo stussa over hvorfor -Dyr påkosta bil ny osv... Mvh. Geir Finnes ingen biler av dette karosseriet som har lys i dysene. Kun Audi V8 helt til den "nye" generasjonen kom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...