#1 Skrevet November 6, 2013 Hei Har en 98/99 Vw Caddy som brått har begynt å oppføre seg litt rart.Vet ikke om det er tilfeldig at det har regnet men de 2 gangene det har skjedd har det regnet ganske heftig. Bilen har hvert fin hele tiden men brått dør den helt ut ved pådrag,og slipper jeg opp gassen igjen kommer den igjen. Stopper bilen er den stort sett lett å få igang igjen,men blir vanskelig å kjøre i gang pga pådrag gjør at den dør ut. Kan det være bensinfilteret? Siden den tenner forholdvis lett så kanskje jeg kan utelukke fordeler,rotor,tennplugger og kabler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2013 høres ikke ut som bensinfilter nei. ifølge etka så ser det ut til at den skal sitte i nærheten av pumpa som sitter i tanken, er ikke lange slangene mellom tankarmatur og filter iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2013 Masser av takk...Kan det være tennplugger,tennkabler eller rotor da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2013 Kan være en god hjelp om du sier hvilken motor som sitter i. Er det avarter av motorer fra Golf 3, så kan jo coilen være verdt å sjekke. Fås til en hyggelig(ere) pris hos Biltema, Mekonomen eller noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2013 Motorkode: AEX, APQ, AUD Norsk motorkode: AEX ELLER APQ Det er en 1,4 bensin. Jeg har ikke platen under motoren så noe sprut kan det jo komme inn i motorrommet men dette er vel lite sannsynlig vil ødelegge noe,eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...