#1 Skrevet November 6, 2013 Har en kasse fra muligens A8 i følge selger. Kassen skal være gått ca 72.000. Kom med bud da jeg ikke aner hva denne er verdt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2013 Tips: Les av girkassekoden, så kan evt interessenter finne ut av hvilken bil og motor den kommer fra, derav også utveksling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2013 (endret) 01E 301 231 Finner ingen bokstav bak tallene noen plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2013 Koden står oppå boltkransen, der det er et flatt felt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 6, 2013 Der er det nok helt blankt skal jeg si deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 6, 2013 Står der FTG eller FZY noen plass på kassa? Isåfall er dette fra 2004 mod ish a6/s6 med 6trinns quattro. Var vertfall det jeg fikk ut av å Google delenr du la ut ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 7, 2013 Delenr står nok under kassa på den sia som du har "lokket" til framdiffen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 7, 2013 01e301109 helt i front 01e 301 211 midt på 01e 301 231 bakerste del CGR 38459 under ? 1FA oppe fremme til høyre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 7, 2013 Audi s2 med 6trinns har den CGR kassa hvertfall. Hva vil du ha for den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 7, 2013 Aner ikke hva noe slikt er verdt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 7, 2013 Denne er fra S2. Første utgaven uten bredt drev på 1.gir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 7, 2013 Hva er den verdt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 7, 2013 Hva er den verdt? Det kommer litt an på hvilken stand den er i. Har du brukt kassen? Du nevner at den har lav km stand...men viss tidligere eier mente den var fra A8 så er man jo litt på villspor allerede...jeg vil si 5000-7000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 8, 2013 Det kommer litt an på hvilken stand den er i. Har du brukt kassen? Du nevner at den har lav km stand...men viss tidligere eier mente den var fra A8 så er man jo litt på villspor allerede...jeg vil si 5000-7000kr Har ikke prøvd kassa nei. Som sagt, kassa er for salg, kom med bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...