#1 Skrevet November 6, 2013 Hei ! Lurer på hvodan man får programmert webasto via kjørecomputern på VW Touran ? ( har multifunksjonsratt) Er fjernkontrollen nødt til å være på ON heletiden? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2013 Ingen som vet? Hadde vært fint å lært dette, må som det virkelig begynner å bli kaldt ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2013 Normalt så skal dette stå forklart i instrukssjonsboken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2013 Er den nedre knappen ytterst på armen der du starter vindusvisker, bare hold den nede noen sek så kommer du inn i menyen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2013 Hmm den knappen ytterst på armen har jeg ikke, muligens pga. jeg har multifunksjonsratt. Har også prøvd det instruksjonsboka sier, men det fungerte heller ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2013 Er det en parkeringsvarmer (standheizer) eller en tilskuddsvarmer (zuheizer) du har? Det skal være et typeskilt i motorrommet i tillegg til det som står på selve varmeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 8, 2013 Hmm den knappen ytterst på armen har jeg ikke, muligens pga. jeg har multifunksjonsratt. Har også prøvd det instruksjonsboka sier, men det fungerte heller ikke... Har du ikke denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 8, 2013 Semi off-topic.... Har alle norsk solgte Touraner diesel brenner? Min bror kjørte over strynefjellet i 35minus og fra topp punktet til Otta et det nesten bare nedover. Enda opp med is på rutene og kjølevann temp lavere en nåla kan vise. Har ikke parkeringsvarmer, men bør vel ha tilleggsvarmer? Diesel eller elektrisk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 8, 2013 Tviler på at alle norsksolgte touraner har det, men elektrisk tilleggsvarmer er rimelig normalt/standard. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 8, 2013 Er litt usikker på hvordan varmer det er, eneste jeg vet at bilen har Webasto med fjernkontroll. Har vært borti den menyen med tidsur, men har helt glemt. har prøvd allverdens ting men kommer ikke inn igjen.. Fredrik: Den armen har jeg ikke, muligens jeg har en litt nyere touran, bruker rattet til å styre det, den armen styrer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 8, 2013 Funker av/på med knappen på dash og fjernkontroll? Mener at på min 2008 så bare trykkeriet ned så kommer Eg til aux heating. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 9, 2013 Ja , de fungerer , men ville gjerne hatt tidsinnstilt, da jeg slipper å gå ut for å skru på webastoen manuelt, da kan man jo like gjerne starte bilen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 9, 2013 Skal jo være temmelig lang rekkevidde på fjernkontrollen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 9, 2013 Jaja, det vil jeg tro, men greit å kunne bruke tidssinnstillingen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...