#1 Skrevet November 6, 2013 heisann skal bytte regreim vannpumpe osv. men det jeg lurer på om det er noen som hvet hvor jeg kan få tak i en bok om denne bilen audi a4 1.8tq 1999modell apu motor. Har sett på Haynes men finner ingen som har quattro? Takker for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2013 Bytte av reg.reim er samme jobb om du har quattro eller ej. Er det noe spesielt du lurer på i forbindelse med reg.reim skifte eller? Vannpumpa drives ikke av registerreima på denne motoren, men av en egen reim da vannpumpen er ekstern på disse motorene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2013 Nei er ikke noe bare vært greit å ha når jeg skal skifte å ja hvet at vann pumpa går utenom reg reima men har av fronten så gjør jeg det men takk for infoen da får jeg bare kjøpe en bok til turbo audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...