#1 Skrevet November 7, 2013 Hei. For noen år tilbake kjøpte jeg meg felger av Sharif med de fine boltene(8-tagger) hans til min S6 aan. Knakk en adapter i fjor og klarte å knekke en i helga. Er det noen som har en ekstra som jeg kunne få lånt for å få av det siste vinter-hjulet? Har ikke lyst til å kjøre med bilen pga fikk bare på ett vinterhjul før den knakk. Er det noen som kan hjelpe meg her? M.V.H Stian Engebakken PS: Felgene og boltene skal langt bort fra min eiendom når de er av bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2013 Er det den typen med innvendig stor "umbraco"? Vet flere bruker den typen når det er for trangt inni felgen for å bruke vanlige hjulbolter med utvendig pipe. Så det er sikkert flere som selger sånt verktøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2013 Hei Stian! legg ut et bilde eller send meg på salg@dekk4.no så skal jeg se hva vi har på jobben her som du kanskje kan bruke! Sebastian! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2013 Er det den typen med innvendig stor "umbraco"? Vet flere bruker den typen når det er for trangt inni felgen for å bruke vanlige hjulbolter med utvendig pipe. Så det er sikkert flere som selger sånt verktøy. Det er av typen "Torx" Skal legge ut bilde i kveld hvis jeg ikke klarer å fikse det i dag. M.V.H Stian Engebakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2013 Det er av typen "Torx" Skal legge ut bilde i kveld hvis jeg ikke klarer å fikse det i dag. M.V.H Stian Engebakken En av disse kanskje? http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Hjul-og-Dekk/Hjulnavpiper-6-stk-191459/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2013 En av disse kanskje? http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Hjul-og-Dekk/Hjulnavpiper-6-stk-191459/ Mulig det går ann å bruke, men ser at ingen av de har 8 tagger. Men kan vel alltids ta en tur dit hvis jeg ikke får de ut på en annen måte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...