#1 Skrevet November 7, 2013 Hei. Samboeren har en Polo som hun stadig glemmer å skru av lysene på. Parklysene blir stående på når lysbryteren står på og tenningen skrus av. Jeg ville tro at det skal være en summer som skal pipe når dette skjer. Jeg tror også at det skal være en alarm/lyd hvis beltet ikke er på? Og hvis man kjører med håndbrekket på? Og hvis det er nullføre (under 4 grader e.l.)? Jeg vil også tro at det skal være en tikkelyd når blinklyset blir brukt, noe det heller ikke er. Noen som har noen formening? Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2013 Høres ut som at instrumentet er defekt. Varsellyd "høytalern" sitter i det. Har du vagcom eller tilgang til det så kan man kjøre en aktor diagnose på den. Lager den ikke lyd så må instrumentet byttes. Kan hende man klarer å få bare byttet den høytalern og men usikker på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2013 Har ikke vagcom. Er det noen som har varsom? Noen med erfaring fra bytte av summer evt speedometer? Er det bare å bytte speedometer eller må nytt speedometer programmeres til bilen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...