S O L G T - Audi C4 BOSE orginale høyttalere + BOSE sub + ledningsnett

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge de orginale Audi C4 BOSE høyttalerene som jeg har liggende i garasjen.

 

Har også ledningsnett som medfølger for å kunne montere dette inn i biler som ikke har dette fra før lagt opp til.

 

Prisidè 1800 kr. + frakt.

 

Bilder kommer plutselig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette da helt komplett og bolt on i en S4 Avant fra 92 feks? Vente på bildene ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette da helt komplett og bolt on i en S4 Avant fra 92 feks? Vente på bildene ;)

 

Så vidt meg bekjent så skal dette gå rett inn, ja. Om ledningsnettet ligger der kan jeg ikke svare på, men det følger da med...

Skal prøve å få tatt noen bilder imorgen, var for mørkt i garasjen ikveld...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 stk dårlig bilde, men viser sub, 2 fronthøyttalere ned og høyttalere i bakdører inkl. 2 små diskanter.

IMAG0547.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

byr deg 1200 + frakt du har skruer og slikt som trengs? tenkte litt på subben, regner med man må ha no braketter til den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

byr deg 1200 + frakt du har skruer og slikt som trengs? tenkte litt på subben, regner med man må ha no braketter til den?

Det er notert, men synes det er lite. Tror ikke du trenger noen braketter på sub'en, den går nok rett inn i bagasjen på siden der. Er vel mer snakk om "presstilpasning" der vil jeg tro mtp. størrelsen og hvor den skal stå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satt ingen forsterker på dette vel? mener det skal være en forsterker på bose anlegget? har org. aktiv stereo i S6'en og der sitter det hvertfall en forsterker på venstre side baki

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener ikke du trenger noe annet enn disse høyttalerene og sub'en, men uansett så er det dette som er nevnt i tråden her som selges, og har kjøper på dette som har kontakt på Pm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.